7 Ocak 2015 Çarşamba

BUGÜN GÜNLERDEN TATİL

Ankara'da yağan ilk karın arkasında gelen soğuk okullarında tatil olmasına sebep oldu. Bu iki günlük tatil bize de yaradı okulun yoğunluğundan biraz dinlenmiş olduk. Klasik çalışan bayan tatili gibi sabahtan temizlik öğleden sonra yemek felan derken geçti zaman. Meleğe yaptığım pastayı unutmamak gerek. Şuan afiyetle yemekte :) 
Şu iki günlük tatilde de kar yağsaydı şöyle lapa lapa daha bir güzel olacaktı ama sadece çok soğuk. Bir ara melekle dışarı çıkıp biraz yürüyelim dedik yüzümüzü dondurdu soğuk 3. dakikada :)
Gece kar bekliyorum inşallah yağar da biraz kar yağarken izleme fırsatım olur.
 Birde bişeyler dikmek istiyorum tatil bitmeden.
Şimdilik bu kadar. Bir de sorum olucak başka bloglara yaptığınız yorumlara verilen cevapları nasıl öğreniyorsunuz tek tek tekrar tekrar bakmak zorundamı kalıyorsunuz yoksa bunun bir yolu var ben mi bilmiyorum.. acemilik sanırım :)
Sevgilerle ... Mutlu kalın ....


3 yorum:

  1. meleki öp benim için. yorumlara abone oluyoz altta bi kutucuk var ona tıklayınca. sonra bütün yorumlar gmailize geliyoooor :)

    YanıtlaSil
  2. Erzincan'da da 2 gündür kar tatili var,burada Ankara ile aynı durumda kar yağarken çok güzel ama şimdi durdu müthiş soğuğu ile donduruyor..Keyifli tatiller:)

    YanıtlaSil
  3. deep; melek bugün duramıyor hiç yerinde çok hareketli yetişemiyorum ona :) tamam dediğini yapıcam teşekkür ederim :)



    birsen b.; hoş geldin ankara da çok soğuk biz hiç dışarı çıkmadık 3 gündür :) teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil