17 Ağustos 2015 Pazartesi

BU HAFTAAA

   Stajımın son haftasına girmiş bulunuyorum hayırlı uğurlu olsun vatana millete :) Evimi temizleyip mis gibi oturasım var. Melek hala annannesinde özledim kızımı bu sene çok ... Umarım beni iş yerinden hemen çağırmazlar da tatil yapabilirim şu an tek isteğim bu.. Tatile de gitmek istemiyorum. Kavgasız gürültüsüz temiz huzurlu evimde sakin günler geçirmek istiyorum :)
     Az sonra burdan çıkıp kreşe gidicem servisi yapmam gerek bu hafta sabah akşam servis bende çok yorulucam çokkkk....Bu arada bin muhteşem güneş kitabım bitmek üzere çok üzülüyorum kitapta anlatılan 2 afgan kadına neler çekiyorlar. tavsiye ederim okuyun. Saçma bir yazı oldu ordan burdan şurdan ama çıkma saatim geldi düzenleyemedim :) 
                                                       MUTLU HAFTALAR :)))

4 yorum:

  1. Insallah en kisa zamanda tatile de girersiniz, guzel gunler sizinle olsun :)

    YanıtlaSil
  2. ayyy bence de en güzel tatil evde huzurlu günler yaaa.

    YanıtlaSil
  3. bazen gerçekten bende evde pinklemeyi tatile tercih edebiliriim :)

    takibe aldım. bende beklerim
    tesetturnotlari

    YanıtlaSil
  4. Evde dinlenmek gibisi var mı :))
    Hadi az kaldı ;)

    YanıtlaSil