6 Şubat 2016 Cumartesi

BU DA BUGÜNE KALSIN

Daha çok insana ihtiyacım bu aralar
Belki sıcacık bir bakışa
Herşey geçecek diyebilen herkese
Kendi kendime yetemediğimi hissediyorum zaman zaman
Yapabilirsin diyen iteleyen ellere
Güven duygusunu yeniden hissetmek istiyorum
Çünkü ben kendime bile güvenmiyorum artık
Kafamdaki bu kaostan bi kurtulsam
Belki herşey daha kolay olacak
Sanki içimdeki 3-5 kişi karşılıklı çatışıyor gibi hissediyorum
Hepsi bir yerlere çekiyor sanki beni
Ve ben ortada savruluyorum..

3 yorum:

  1. işallah zamanla kurtulursun kaostan ve yapabilirsin içinden geleni.

    YanıtlaSil
  2. Her şey geçecek.. Bir miktar tecrübeye sahip biri olarak söylüyorum o savrulmalar neticesinde kendini, yerini bulacaksın hayatta az daha dayan yeter.. Birbirimizi tanımasak da senin adına önemi varsa, ben hep buradayım her zaman :)

    YanıtlaSil
  3. deep; geçecek hepsi geçecek


    dilek dilek; çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil